Počet položek: 0 0 CZK

Reklamace zboží

Každé zboží se může pokazit, je to sice nepříjemné, ale i na to jsme připraveni.

Než zašlete zboží k reklmamaci, věnujte prosím pozornost tomuto textu, aby Vaše reklamace proběhla rychle a k Vaší spokojenosti.

ARTMN.cz - formulář pro reklamaci zbožíJak postupovat při reklamaci:

  • zašlete žádost o reklamaci spolu s vyplněným reklamačním protokolem včetně podrobného popisu závady zboží na email info@artmn.cz, pro urychlení procesu připojte fotografii reklamovaného zboží a číslo objednávky a faktury,
  • po přijetí Vaší žádosti Vás informujeme o dalším postupu,
  • tím bude velmi pravděpodobně následné odeslání zboží spolu vytištěným vyplněným reklamačním protokolem na adresu naší firmy.

Produkt pečlivě zabalte, pro zásilku zvolte vhodný obal, aby během přepravy nebyl produkt mechanicky poškozen nebo pomačkán. Produkt poškozený při přepravě nelze postoupit do reklamačního řízení. Viditelně poškozené zásilky nepřebíráme.

Zásilku zašlete pokud možno v původním obalu spolu s prodejním dokladem a reklamačním protokolem na adresu:
ARTMN.cz - Bc. MArkéta NĚMCOVÁ
Želatovská 17
750 02 Přerov

Přesné vymezení pojmů, co, kdy a jak lze reklamovat, najdete v našich obchodních podmínkách.

V případě dotazů volejte v pracovní dny po-pá 8:00-15:30 h na tel. 731 293 702 nebo pošlete email na info@artmn.cz.

potřebujete poradit ? Reklamace zboží

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     více informací