Každé zboží se může pokazit, je to sice nepříjemné, ale i na to jsme připraveni.
Než zašlete zboží k reklmamaci, věnujte prosím pozornost tomuto textu, aby Vaše reklamace proběhla rychle a k Vaší spokojenosti.
Produkt pečlivě zabalte, pro zásilku zvolte vhodný obal, aby během přepravy nebyl produkt mechanicky poškozen nebo pomačkán. Produkt poškozený při přepravě nelze postoupit do reklamačního řízení. Viditelně poškozené zásilky nepřebíráme.
Zásilku zašlete pokud možno v původním obalu spolu s prodejním dokladem a reklamačním protokolem na adresu:
ARTMN.cz - Bc. MArkéta NĚMCOVÁ
Želatovská 17
750 02 Přerov
Přesné vymezení pojmů, co, kdy a jak lze reklamovat, najdete v našich obchodních podmínkách.
V případě dotazů volejte v pracovní dny po-pá 8:00-15:30 h na tel. 731 293 702 nebo pošlete email na info@artmn.cz.